Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!
Text And Image Section

KMETIJA ŠINIGOJ – HRUŠKE ABATTE FETEL

Družinska kmetija, na kateri trenutno kmetujejo in živijo tri generacije, je dokaz, da trdna volja in sodelovanje prinašata najboljše rezultate. Svoje korenine je družina v Dornberku pognala že pred več kot 500 leti, ko se je po do zdaj znanih zapisih tam nastanil grof Rabatta, krstni boter Katarini Šinigoj, ki je bila hči plemenitega Danijela Cesarja. Od takrat se je kmetija krepko spremenila, skozi nabiranje izkušenj in širjenje posestva pa so postali specialisti v svoji dejavnosti. Njihov paradni konj med pridelki so hruške sorte abatte fetel, poleg tega pa pridelujejo še breskve, nektarine, marelice, kivi, kaki in češnje. Lastne hladilne zmogljivosti jim omogočajo, da lahko svoje sadje na trg dobavljajo skoraj šest mesecev. Tako se lahko pohvalijo s stalnimi strankami, ki od njih že več let redno kupujejo sadje ter prisegajo na svežino in domačnost.

Izzivi kmetijstva na Slovenskem


Dolga zgodovina kmetije in nenehno prilagajanje spremembam na trgu zagotovo pomagata pri spopadanju z modernimi izzivi in trendi, ki se hitro spreminjajo ter od pridelovalcev zahtevajo pravočasno odzivanje. »Skrbi nikoli ne zmanjka, ampak z dobrim pridelkom in kakovostjo, ki je potrjena z več analizami, se sadje proda – kar nam je na koncu najbolj pomembno,« pravi Tomaž Šinigoj, vodja kmetije Šinigoj, ki je prepričan, da so Slovenci začeli veliko bolj ceniti domače proizvode, pri katerih vedo, od kod izvirajo. »Ves čas se trudimo slediti trendom. Čeprav imamo tradicijo radi in jo cenimo, se namreč zavedamo, da od nje ne moremo živeti. Zato smo se vedno pripravljeni prilagoditi in se naučiti novih praks,« razlaga Šinigoj. Tako kot druga področja tudi kmetijstvo vse bolj sprejema trajnostne strategije in tudi na kmetiji Šinigoj poudarjajo, da je trajnost njihov vsakdanji cilj. S skrbno izbiro postopkov in racionalizacijo se trudijo doseči optimalno poslovanje. Z različnimi ukrepi zmanjšujejo porabo škropiv in goriva pri delovnih strojih, kar prinaša manjše emisije in posledično tudi nižje stroške. »Držimo se pravila: mobilnost da, vendar ne za vsako ceno,« v smehu uporabo strojev opisuje Šinigoj.


Sodelovanje z Lidlom


Sodelovanje z Lidlom Slovenija jemljejo kot nov izziv, ki se ga lotevajo s polno zagnanostjo in mislijo na uspeh. Zavedajo se, da tržni delež podjetja Lidl vsakodnevno raste, zato si želijo postati del te razvijajoče se zgodbe. Svoje sadje bodo z veseljem postavili na police trgovca, ki spodbuja domače pridelovalce in krepitev ponudbe izdelkov slovenskega izvora. Potrebe po širitvi za zdaj zaradi sodelovanja še ne čutijo, njihov glavni cilj pa je sadje približati kupcu ter ga prepričati o kakovosti in edinstvenem okusu. Zadovoljni so vsakokrat, ko vidijo, da kupec v njihovih pridelkih uživa in se ponje tudi z veseljem vrne.